Fuarda, T.C Kültür ve Turizm Bakanlığının desteklediği Türk Lezzet Fırtınası adlı proje kapsamında, HEDS Group diğer katılımcıları ile birlikte 300 metrekarelik alanda Türk yiyecek ve içecekleri ile Türk mutfağını sergiliyor.
Alanında dünyanın en büyüğü olan Uluslararası Yeşil Hafta Gıda Endüstrisi, Tarım ve Bahçecilik Fuarı,77'nci kez Berlin'de kapılarını ziyaretçilere açtı 26 sergi salonunda düzenlenen fuarda 59 ülkeden bin 600 stant yer alıyor.
Almanya Çiftçiler Birliği ve Alman Gıda ve İçecek Sektörleri Federasyonu sponsorluğunda Messe Berlin tarafından organize edilen ve 115 bin metrekarelik sergi alanına sahip olan fuarı yaklaşık 400 bin kişinin ziyaret etmesi bekleniyor.
Tarımsal ürünlerin sergilendiği fuarda ziyaretçilere fuara katılan ülkelerin geleneksel ve benzersiz sunulmaktadır .
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığının desteklediği Türk Lezzet Fırtınası adlı projede, HEDS Group diğer katılımcıları ile birlikte 22 a numaralı salonda 300 metrekarelik bir alanda Türk yiyecek ve içeceklerini ve Türk mutfağını sergiliyor.
175 numaralı stantta kurulu olan Turculina Show Mutafğında 2008 Erfurt asçılık Olimpiyatları Bronz Madalya sahibi Executive Chef Mehmet Yalcınkaya yönetiminde katılımcılara ve ziyaretçilere Türk mutfağının en güzel tatları sunuluyor.
Ekipte blunan bayan Chef Mercan Ceydan Baza yöresel yemekleri sunarken, Döner Ustası Mehmet
Kurtlu, geleneksel İskender Kebabını fuar boyunca ziyaretçilerin beğenisine sunuyor.
Hergün 13.00 ile 15.00 arası Mehmet Yalçınkaya yönetiminde yapılacak olan workshoplarda, Türk
mutfağının en güzel lezzetlerinden;
Kadayıfa sarılı karidesten keskeğe, sipsi corbasından yuvarlamya, elmalı baklavadan katmere kadar daha bircok eşsiz lezzet Berlinlilerle buluşuyor.
Özenle dekore edilen Çayhane’de Türk çayı ve Türk kahvesinin yanı sıra, nar döneri ve diğer Türk tatlı çeşitleri de bulunuyor.
Fuar, 20-29 Ocak tarihleri arasında ziyarete açık olacak.
The world's biggest fair for food, agriculture and horticulture.
The International Green Week (IGW) is a one-of-a-kind international exhibition for the food, agricultural, and horticultural industries. Established in 1926 it will take place for the 77th time in 2012. Producers from all over the world use the IGW to test-market food and luxury items and establish a brand image. Exhibitors often organize around national, regional, or product themes. Presentations feature fresh produce, fish, meats, and dairy products. These combine with a vast selection of international wine, beer, and spirits specialties, to satisfy every culinary palate. Right in line with consumer trends, the IGW also includes direct agricultural sales and the BIO MARKT organic products section.
The IGW also features commercial and non-commercial agricultural, forestry, and landscaping exhibits. Changing annual themes typically include such topics as renewable resources or scientific livestock breeding and production. These trade show elements are of particular interest to those involved in the developing markets of central and eastern Europe.
_________________________________
_________________________________
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder